دانلود پیام رسان سروش

امتیاز 4.25 ( 4 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
apk
حجم فایل
22 مگابایت
تعداد صفحه
1
دسته بندی
تعداد بازدید
3239 بازدید
رایگان

سروش؛

 

ارتباط، زندگی، سرگرمی 

 

سروش یک پیام رسان محبوب ایرانی  با بیش از ۵ میلیون کاربر است  که لحظه به لحظه دوستان بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند.
در سروش شما می‌توانید به دوستان خود پیام ارسال کنید، در گروه‌های مورد علاقه‌تان عضو شوید و یا حتی کانال بسازید.
یا می‌توانید به سادگی مطالب خود را در کانالتان منتشر کنید و یا اگر محصولی دارید در آن عرضه کنید!

 

اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سروش!

 

خبر خوب!
با فعالیت در پیام رسان سروش دیگر نیازی به پرداخت هزینه اینترنت ندارید و می‌توانید برای یک سال، هزینه‌ای که برای اینترنت پیام رسان پرداخت می‌کردید را صرفه‌جویی کنید!

 

تماس صوتی رایگان
تماس صوتی در سروش واقعا رایگان است!
سایر پیام رسان‌ها این ادعا را مطرح می‌کنند که تماس صوتی ما رایگان است ولی کاربر به محض برقراری تماس صوتی با پیام رسان، حجم اینترنت خود را مصرف می‌کند؛ در صورتی که همراهان سروش اگر کاربر یکی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل باشند برای یک سال می‌توانند حتی بدون پرداخت یک ریال از تماس صوتی سروش استفاده کنند و لذت ببرند.

 

فضای ابری نامحدود
مهم نیست فایل‌های شما چه حجمی دارند. مهم این است شما بتوانید بصورت نامحدود با استفاده از سروش فایل‌های خود را به صورت انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خودتان را روی فضای ابری سروش ذخیره کنید تا در هر مکانی به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.

 

امنیت
اعتماد در خانواده سروش قیمت خود را دارد و بهای آن فقط و فقط صداقت است. حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از هیچ تلاشی به جهت بهبود خدمات در این حوزه کوتاهی نخواهیم کرد.

 

سامانه پشتیبانی
پیام رسان سروش برای پشتیبانی و ارتباط با شما کاربران محترم تمام راه‌ها را باز گذاشته است تا ارتباط برقرار‌کردن برای همه عزیزان در اوج سهولت قرار گیرد. شما می‌توانید از طریق ایمیل support@sapp.ir و یا کانال @support در پیام رسان سروش با ما در ارتباط باشید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.