۱۰ پروژه آماده Edraw-نمونه کار Edraw- کار و فناوری نهم + فایل نصبی + آموزش

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
Zip
حجم فایل
5 مگابایت
تعداد صفحه
10 پروژه
دسته بندی
تعداد بازدید
4596 بازدید
۳۰/۰۰۰ تومان

پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw

پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw کار و فناوری نهم- پروژه آماده Edraw کار و فناوری نهم- نرم افزار Edraw- رسم و طراحی جداول و نمودار های مختلف با Edraw- آموزش کار با نرم افزار Edraw-ترسیم با رایانه کلاس نهم- ترسیم با رایانه کار و فناوری کلاس نهم- کشیدن الگوریتم با Edraw- چگونه با کامپیوتر الگوریتم بکشیم- آموزش کار با نرم افزار Edraw- دانلود نرم افزار Edraw- ترسیم روند نمای کتاب کار و فناوری کلاس نهم 

بازگشت به صفحه اصلی

ده نمونه کار آماده Edraw

پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw- کار و فناوری نهم شامل ۱۰ نمونه کار آماده تحویل در محیط نرم افزار Edraw  می باشد که بصورت کامل همراه با صورت مسئله، توضیح الگوریتم مورد استفاده، رسم فلوچارت با توضیحات کامل و محل قرار دادن نام و نام خانوادگی دانش آموز ، نام معلم، نام مدرسه قرار دارد و شما عزیزان می توانید براحتی آن را در محیط نرم افزار باز کرده و ویرایش نمایید یا اینکه بدون ویرایش، چاپ، یا رایت، یا بر روی فلش زده و تحویل دهید.

این ده پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw- کار و فناوری نهم، که در محیط نرم افزار Edraw آماده شده اند، می تواند علاوه بر آسان سازی کار شما برای تحویل پروژه به مدرسه حالت آموزشی هم داشته باشند تا شما با روند تهیه یک فلوچارت در محیط نرم افزار Edraw نیز آشنا شوید.

علاوه بر این ده پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw- کار و فناوری نهم، خود نرم افزار Edraw نیز بصورت رایگان جهت استفاده شما عزیزان در این بسته قرار داده شده است و همچنین جهت توانمند سازی شما دانش آموز گرامی در جهت کار با این نرم افزار  آموزش تصویری کار با  نرم افزار Edraw نیز بصورت رایگان در این بسته قرار داده شده است که شما دانش آموزان گرامی می توانید از این فایل آموزشی نیز بهره ببرید و کار با نرم افزار Edraw را یاد بگیرید. این آموزش بصورت کامل این نرم افزار را معرفی کرده و دانش آموز را با محیط و تمامی ابزارهای این نرم افزار آشنا می کند و دانش آموزان عزیر بعد از دیدن این آموزش براحتی می توانند با این نرم افزار کار کرده و فلوچارت های مختلف ترسیم نمایند.

 

شما بعد از خرید این بسته به صورت آنی فایل های زیر را دریافت می نمایید:

۱- ده پروژه آماده Edraw- نمونه کار Edraw- کار و فناوری نهم

۲- نرم افزار Edraw ( رایگان ) برای دانلود کلیک کنید

۳- آموزش تصویری EDraw  بخش اول ( رایگان ) برای دانلود کلیک کنید

آموزش تصویری EDraw  بخش دوم ( رایگان ) برای دانلود کلیک کنید

آموزش تصویری EDraw  بخش سوم ( رایگان ) برای دانلود کلیک کنید

 

به امید اینکه این بسته آموزشی بتواند راهگشای مشکل شما باشد.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

معرفی نرم افزار Edraw max کار و فناوری کلاس نهم

آیا تا به حال به این نیاز دست پیدا کرده اید که برای مسائل مختلف خود اقدام به طراحی یک جدول و یا نمودار نمایید؟ به عنوان مثال قصد این را دارید تا دروس مربوط به واحدهای دانشگاهی خود را با توجه به پیش نیاز ها و هم نیازها و همچنین دسته بندی واحد ها بر اساس ترم ها به صورت نموداری رسم کنید و یا قصد دارید تا توپولوژی شبکه داخلی یک Lan کوچک را رسم کنید. برای رفع این نیازها می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی استفاده نمایید. اما استفاده از این روش زمان بر می باشد و رسم نمودار ها به صورت دستی کاری مشکل است.

نرم افزار Edraw Soft Edraw Max ابزاری قدرتمند جهت رسم و طراحی جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون با توجه به نیاز خود می باشد. توسط این نرم افزار نموداری از نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود. نرم افزار گرافیکی کاملاً بر اساس بردار است.

با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان نمودار گردش کار، نمودار سازمانی، فرایند تجاری، نمودار Only registered and activated users can see links، جریان کار، ساختار برنامه، نمودار بکه، دیاگرام پایگاه داه Only registered and activated users can see links و نمودارهای بسیاری را ایجاد کرد. همچنین توسط کتابخانه نمودارهای طراحی شده از قبل و بیش از ۲۰۰۰ علامت برداری، طراحی و ترسیم نقشه را آسان نموده است. EDraw Max شامل کلیه کتابخانه ها و مثال های محصول EDraw می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WiEdraw Soft Edraw Max  :
– قابلیت ایجاد فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام شبکه و …
– قابلیت متمایز کردن رنگ ها، فونت ها، اشکال، سبک ها، تصاویر، متن و نمادهای موجود بر روی هر شی از نمودار
– پشتیبانی از جدول
– امکان اضافه کردن لینک
– قابلیت بازیابی رنگ تصاویر، روشنایی
– پشتیبانی از PNG شفاف
– قابلیت یکپارچگی با برنامه های کاربردی آفیس
– قابلیت تبدیل اطلاعات پیچیده به رنج وسیعی از نمودارها
– شامل تصاویر با کیفیت عالی، نمونه ها و قالب های فراوان
– توانایی ایجاد دیاگرام های با نمای بسیار حرفه ای را با استفاده از تم ها، افکت ها و سبک های موجود
– و…

راهنمای نصب
۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
۳- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز ۷: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۸: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۱۰: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

همچنین شما دوست گرامی در صورتی که نیاز به پروژه ها و نمونه کارهای آماده ترسیم با رایانه درس کار و فناوری را دارید می توانید از طریق لینک های زیر این پروژه ها را دیده و در صورت نیاز خرید و دانلود نمایید. این پروژه های و نمونه کارها با نرم افزارهای BricsCAD و Draftsight آماده سازی شده اند و شما دانش آموزان عزیز می توانید این پروژه ها و نمونه کارها را دانلود کرده و با نام خودتان به معلمتان تحویل دهید. جهت مشاهده و دانلود نمونه کارهای ذکر شده از لینک های زیر استفاده نمایید:

۱۲۱ عدد پروژه و نمونه کارهای BricsCAD

پروژه ها و نمونه کارهای Draftsight

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.