تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
Docx
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحه
10 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1519 بازدید
۱۰/۰۰۰ تومان

تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد

بازگشت به صفحه اصلی

تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد

فهرست مطالب این تحقیق:

مقدمه. ۳

تعریف مد و مدگرایی.. ۳

گستره‌ى مد. ۳

پوشاک و آرایش، شاخص کالای مد شونده ۴

عوامل و زمینه های مدگرایی.. ۴

مدگرایی و غرب گرایی.. ۴

مد و مدرنیسم.. ۵

عوامل و زمینه های روان شناختی مدگرایی در جوانان.. ۵

نقش تولید کنندگان در اشاعه‌ى مد. ۷

رسانه ها و ترویج مد. ۷

اسلام، مدگرایی و امروزی شدن.. ۷

آسیب شناسی مدگرایی جوانان.. ۸

پیامدهای منفی مدگرایی.. ۸

فرهنگ خودی، اصلی ترین ضابطه‌ى مدگرایی و امروزی شدن.. ۹

نتیجه گیری.. ۹

منابع.. ۱۰

قسمت هایی از متن تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد:

مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‌ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به «مد» اهمیت می دهند و «مدگرا» هستند. امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فناوری های جدید رایانه ای، ارتباطات گسترده ای با جوامع و فرهنگ های گوناگون یافته اند و موقعیت آنها در شناخت و فهم ارزش ها، باورها و انتخاب هنجارهای مطلوب، پیچیده تر و مشکل تر شده است و چه بسا زمینه های موجود، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به رفتارها و هنجارهای متضاد با ارزش های جامعه‌ى خویش رو آورند. یک روز مانتوهای بلند و روز دیگر مانتوهای کوتاه، یک روز آرایش موی سر به سبک آلمانی و روز دیگر موهای بلند واصلاح نشده، زمانی…..

در یک نگاه کلّی و جامع نگر، مدگرایی را می توان ناشی از عوامل و زیر ساخت های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی و روان شناختی دانست.

ریشه های تاریخی مدگرایی به سال های بسیار دور بر می گردد. با نگاهی به تاریخ ایران، در عصر سلطنت فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه که پای ایرانیان به فرنگ…..

مد و مدگرایی را می توان از جهتی مولود مدرنیسم دانست؛ زیرا مدرنیسم، نگاه نو به عالم و آدم است؛ نگاه و شناختی که برخاسته از زیستن در «اکنون» و گسستن از «گذشته» است و صریحاً با مفهوم سنّت (tradition) در تقابل می افتد. «مدرنیته» که شکل عینیت یافته‌ى فرهنگ مدرن است همراه و همزاد با گذر از گذشته به حال، نوآوری، تجدّد و سلیقه و مد است. از این رو مدرنیته همواره خود را در ستیز و چالش با کهنگی، رکود، قدمت و سنّت……

شرکت های تولیدی از طرق روان سنجی و شناخت روحیات افراد جامعه و با توجه به همین روحیه‌ى نوگرایی و میل به امروزی شدن در جوانان، هر روز، یک فرم شلوار، پیراهن، کفش، کلاه، عینک، آباژور، کاغذ دیواری، گوشی تلفن و… را عرضه می کنند و اندک تغییری از جانب آنها، یک مد جدید می شود و حتّی گاهی برای آن که کالای تولیدی شان زودتر در جامعه مد شود…….

این تحقیق در قالب یک فایل WORD بصورت آماده در ۱۰ صفحه تهیه و مرتب سازی شده که همراه با صفحه اول و فهرست مطالب می باشد و تمامی مباحث مربوط به علل گرایش جوانان به مدگرایی را در بر گرفته است.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.