تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد
تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد
فهرست مطالب این تحقیق:
مقدمه. ۳
تعریف مد و مدگرایی.. ۳
گسترهى مد. ۳
پوشاک و آرایش، شاخص کالای مد شونده ۴
عوامل و زمینه های مدگرایی.. ۴
مدگرایی و غرب گرایی.. ۴
مد و مدرنیسم.. ۵
عوامل و زمینه های روان شناختی مدگرایی در جوانان.. ۵
نقش تولید کنندگان در اشاعهى مد. ۷
رسانه ها و ترویج مد. ۷
اسلام، مدگرایی و امروزی شدن.. ۷
آسیب شناسی مدگرایی جوانان.. ۸
پیامدهای منفی مدگرایی.. ۸
فرهنگ خودی، اصلی ترین ضابطهى مدگرایی و امروزی شدن.. ۹
نتیجه گیری.. ۹
منابع.. ۱۰
قسمت هایی از متن تحقیق آماده علت گرایش جوانان به مد:
مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همهى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به «مد» اهمیت می دهند و «مدگرا» هستند. امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فناوری های جدید رایانه ای، ارتباطات گسترده ای با جوامع و فرهنگ های گوناگون یافته اند و موقعیت آنها در شناخت و فهم ارزش ها، باورها و انتخاب هنجارهای مطلوب، پیچیده تر و مشکل تر شده است و چه بسا زمینه های موجود، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به رفتارها و هنجارهای متضاد با ارزش های جامعهى خویش رو آورند. یک روز مانتوهای بلند و روز دیگر مانتوهای کوتاه، یک روز آرایش موی سر به سبک آلمانی و روز دیگر موهای بلند واصلاح نشده، زمانی…..
در یک نگاه کلّی و جامع نگر، مدگرایی را می توان ناشی از عوامل و زیر ساخت های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی و روان شناختی دانست.
ریشه های تاریخی مدگرایی به سال های بسیار دور بر می گردد. با نگاهی به تاریخ ایران، در عصر سلطنت فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه که پای ایرانیان به فرنگ…..
مد و مدگرایی را می توان از جهتی مولود مدرنیسم دانست؛ زیرا مدرنیسم، نگاه نو به عالم و آدم است؛ نگاه و شناختی که برخاسته از زیستن در «اکنون» و گسستن از «گذشته» است و صریحاً با مفهوم سنّت (tradition) در تقابل می افتد. «مدرنیته» که شکل عینیت یافتهى فرهنگ مدرن است همراه و همزاد با گذر از گذشته به حال، نوآوری، تجدّد و سلیقه و مد است. از این رو مدرنیته همواره خود را در ستیز و چالش با کهنگی، رکود، قدمت و سنّت……
شرکت های تولیدی از طرق روان سنجی و شناخت روحیات افراد جامعه و با توجه به همین روحیهى نوگرایی و میل به امروزی شدن در جوانان، هر روز، یک فرم شلوار، پیراهن، کفش، کلاه، عینک، آباژور، کاغذ دیواری، گوشی تلفن و… را عرضه می کنند و اندک تغییری از جانب آنها، یک مد جدید می شود و حتّی گاهی برای آن که کالای تولیدی شان زودتر در جامعه مد شود…….
این تحقیق در قالب یک فایل WORD بصورت آماده در ۱۰ صفحه تهیه و مرتب سازی شده که همراه با صفحه اول و فهرست مطالب می باشد و تمامی مباحث مربوط به علل گرایش جوانان به مدگرایی را در بر گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
- منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
- در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.
عالی آماده استفاده