تحقیق آماده ترسیم با رایانه در چه مشاغلی کاربرد دارد


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1526 بازدید
۱۰/۰۰۰ تومان

قسمتی از متن تحقیق ترسیم با رایانه در چه مشاغلی کاربرد دارد

ترسیم با رایانه-مشاغل

شاید بتوان گفت که بیشترین تأثیر رایانه در صنعت متوجه طراحی و تولید بوده است از مهم ترین ابزارهای به کار رفته در صنعت می توان به CAD اشاره نمود.

امروزه با توجه به رشد صنایع و حرفه ای شدن مشاغل و تخصصی شدن کارها،  ترسیم با رایانه یکی از شالوده ها و بنیان های تقریبا ۸۰ درصد از صنایع و حرفه های تخصصی می باشد………….

برای خرید تحقیق آماده ترسیم با رایانه در چه مشاغلی کاربرد دارد بر روی دکمه زیر کلیک کنید

همچنین شما دوست گرامی در صورتی که نیاز به پروژه ها و نمونه کارهای آماده ترسیم با رایانه درس کار و فناوری را دارید می توانید از طریق لینک های زیر این پروژه ها را دیده و در صورت نیاز خرید و دانلود نمایید. این پروژه های و نمونه کارها با نرم افزارهای Edraw  BricsCAD و Draftsight آماده سازی شده اند و شما دانش آموزان عزیز می توانید این پروژه ها و نمونه کارها را دانلود کرده و با نام خودتان به معلمتان تحویل دهید. جهت مشاهده و دانلود نمونه کارهای ذکر شده از لینک های زیر استفاده نمایید:

۱۰ عدد پروژه و نمونه کارهای Edraw

۱۲۱ عدد پروژه و نمونه کارهای BricsCAD

پروژه ها و نمونه کارهای Draftsight

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.