سوالات آزمون کشت گیاهان دارویی، زعفران و سویا با جواب

امتیاز 4.20 ( 5 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
PDF
حجم فایل
7 مگابایت
تعداد صفحه
115 صفحه
تعداد بازدید
4225 بازدید
۲۰/۰۰۰ تومان

سوالات آزمون کشت گیاهان دارویی، زعفران و سویا

نمونه سوالات کشت گیاهان دارویی جهاد کشاورزی با جواب- نمونه سوالات کشت گیاهان دارویی فنی و حرفه ای با جواب- سوالات کشت گیاهان دارویی جهاد کشاورزی- سوالات مهارت دوازده گانه کشت گیاهان دارویی- سوالات  استاندارد آموزشی مهارت دوازده گانه کشت گیاهان دارویی- نمونه سوالات آزمون مهارت دوازده گانه کشت گیاهان دارویی- سوالات آزمون کشت گیاهان دارویی- آزمون کشت گیاهان دارویی- سوالات کشت گیاهان دارویی همراه با جواب- نمونه سوالات آزمون جهاد کشاورزی کشت گیاهان دارویی همراه با جواب

بازگشت به صفحه اصلی

نمونه سوالات کشت گیاهان دارویی

هزار سوال پرتکرار، مهم و کاربردی

آزمون کشت گیاهان دارویی، زعفران و سویا

در ۱۱۵ صفحه بصورت PDF باکیفیت همراه با پاسخنامه

دیگه برای قبولی چیزی جز این نیاز ندارید

بعد از پرداخت بلافاصله لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت

نمونه سوالات آزمون گیاهان دارویی، زعفران و سویا دیپلم کارودانش جهاد کشاورزی- فنی حرفه ای دانلود کاملترین مجموعه آموزشی نمونه سوال تستی آزمون گیاهان دارویی، کشت زعفران و سویا با جواب در قالب فایل pdf ، شامل مهمترین سوالات دوره های گذشته این آزمون می باشد که به قیمت استثنایی ۲۰۰۰۰ تومان در فروشگاه کافی نت آنلاین رز به فروش می رسد. شما دوست گرامی بعد از زدن دکمه سبز رنگ خرید در این این توضیحات و پرداخت مبلغ بلافاصله می توانید این نمونه سوالات را دانلود و مطالعه نمایید. این فایل های PDF هم قابل پرینت کردن هستند و هم می توانید آنها را در گوشی موبایل ، تب لت، لپ تاپ و یا کامپیوتر باز کرده و مطالعه نمایید.

این بسته آموزشی شامل مهمترین سوالات  آزمون گیاهان دارویی، زعفران و سویا دیپلم کارودانش جهاد کشاورزی- فنی حرفه ای همراه با پاسخنامه می باشد که شما عزیزان میتوانید با مطالعه این مجموعه قبولی خود را تضمین کنید.

قابل استفاده برای دانشجویان کاردانش و متقاضیان آزمونهای ادواری و مربیان فنی و حرفه ای و همچنین داوطلبان دیپلم کارو دانش جهادکشاروزی در رشته گیاهان دارویی ، کشت زعفران و سویا.

شما با خرید این بسته یک فایل PDF که شامل ۱۱۵ صفحه نمونه سوال در زمینه رشته کشت گیاهان دارویی، زعفران و سویا میباشد را دانلود می نمایید که با استفاده از آن میتوانید در آزمون خود موفق باشید.

*معرفی رشته کشت گیاهان دارویی

آمار جهانی نشان می‌دهد که مواد مؤثر بیش از ۵۰ درصد از داروهای تولید شده طبیعی است و عمدتاً منشأ گیاهی دارد.

در حال حاضر نیز بیش از ۸۰ درصد از مردم کشورهای در حال توسعه به داروهای گیاهی وابسته هستند و کشورهای تولیدکننده مواد دارویی مثل آلمان، انگلستان، سوئیس و ژاپن استفاده از گیاهان دارویی را در سطحی وسیع در برنامه تولید خود قرار داده‌اند.

کشور پهناور اسلامی ایران با آب و هوای گوناگون و شرایط اقلیمی مختلف و فلور غنی(حدود ۸ هزار گونه گیاهی) بدون شک در ردیف اول کشورهای تولیدکننده گیاهان دارویی و فرآورده‌های آن می‌تواند قرار گیرد.

بنابراین تربیت نیروی انسانی ماهر و کاردان جهت استفاده از این پتانسیل بالقوه می‌تواند بخشی از نیاز کشور را در جهت نیل به اهداف یادشده تأمین کند.

*سطح آموزشی مهارت‌ها

شناخت گیاهان دارویی، آشنایی با ماشین‌آلات و تجهیزات استحصال مواد مؤثر، روش‌های تکثیر و پرورش گیاهان دارویی، روش‌های بهره‌برداری از گیاهان دارویی مرتعی و جنگلی، درختان و درختچه‌های دارویی، اقتصاد گیاهان دارویی، اکولوژی گیاهان دارویی و…

 

*آینده تحصیلی و شغلی

۱ـ فارغ‌التحصیلان این رشته با دستیابی به دانش لازم و کسب مهارت‌های علمی قادر خواهند بود در زمینه احداث و مدیریت مزرعه گیاهان دارویی و معطر و همچنین اهلی کردن و بهره‌برداری از محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع در زمینه گیاهان دارویی در مناطق مختلف کشور مشغول به کار شوند.

۲ـ فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در رشته‌های مرتبط با مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات و تولید بهره‌برداری گیاهان دارویی و معطر در سطح آموزش عالی ادامه تحصیل دهند.

* ساعت آموزش 

رشته «کشت گیاهان دارویی» دارای ۱۰۵ ساعت آموزش است که شامل ۴۲ ساعت دروس عمومی، ۲ ساعت شایستگی‌های پایه، ۵۲ ساعت شایستگی‌های فنی و ۹ ساعت شایستگی‌های غیرفنی است.

استاندارد مهارت و درس این رشته شامل «زیست‌شناسی متشکل از ۲ واحد نظری»، «کشت گیاهان دارویی متشکل از ۱۰ واحد نظری و ۱۹ واحد عملی»، «کشت زعفران متشکل از یک واحد نظری و ۳ واحد عملی»، «کشت آفتابگردان متشکل از یک واحد نظری و ۴ واحد عملی»، «کشت سویا متشکل از یک واحد نظری و ۳ واحد عملی» و «کارورزی متشکل از ۴ واحد عملی» است.

سوالات قرارداده شده در این فایل آموزشی شامل تمامی منابع ذکر شده می باشد. دعای ما پشت سر شماست و امیدواریم فایل تهیه شده برای شما مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.