تحقیق آماده ریاضیات و کاربرد آن ( کاربرد ریاضیات )

امتیاز 1.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
Docx
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحه
10 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1833 بازدید
۱۰/۰۰۰ تومان

تحقیق آماده ریاضیات و کاربرد آن ( کاربرد ریاضیات )

تحقیق آماده ریاضیات و کاربرد آن ( کاربرد ریاضیات )- ریاضیات و کاربردهای آن- کاربرد ریاضیات در زندگی- کاربرد ریاضیات در علوم مختلف- کاربرد ریاضی در زندگی روزمره- ریاضیات در زندگی ما چه کاربردی دارد- نقش ریاضیات در زندگی- نقش ریاضیات در علوم دیگر- ریاضیات و نقش آن در زندگی مردم- ریاضیات چه کاربردی در زندگی ما دارد.

تحقیق آماده ریاضیات و کاربرد آن

بازگشت به صفحه اصلی

فهرست مطالب موجود در این تحقیق:

مقدمه. ۳

تاریخچه ریاضیات… ۳

نقش اروپا در پیشرفت ریاضیات… ۵

کاربرد ریاضی در زندگی.. ۷

کاربرد ارقام. ۷

کاربرد توابع و روابط بین اعداد. ۸

کاربرد معادله و دستگاه معادلات خطی.. ۸

کاربرد تقارنها (محوری و مرکزی ) و دَوَرانها ۸

کاربرد مساحت… ۹

کاربرد چهار ضلعیها ۹

کاربرد خطوط موازی و تشابهات… ۹

کاربرد آمار و میانگین.. ۱۰

مقاطع مخروطی.. ۱۰

ترسیمات هندسی.. ۱۰

قسمتی از مطالب موجود در این تحقیق:

ریاضیات عموما مطالعه الگوی ساختار، تحول، و فضا تعریف شده است؛ بصورت غیر رسمی تر، ممکن است بگویند مطالعهاعداد و اشکال است.تعریف ریاضیات بر حسب وسعت دامنه آن و نیز بسط دامنه فکر ریاضی تغییر کرده است.

ریاضیات زبانی خاص خود دارد،که در آن به جای کلمات و علائم نقطه گذاری از اعداد و نمادها استفاده میشود. در منظر صاحبان فکر، تحقیق بدیهیات ساختارهای مجرد تعریف شده، با استفاده از منطق و نماد سازی ریاضی میباشد.

نخستین اعداد ثبت شده خطوطی بودند که روی یک چوب کشیده میشدند،که اصطلاحا آنها را چوبخط مینامیدند.این خطوط به شکل دسته های کوچک دو یا پنج تایی کشیده میشدند.سرانجام به این دسته ها نمادهای خاصی اختصاص داده شد….

یکی از ریاضیدانان قرن سیزدهم میلادی در اروپا لئونارد بوناکسی( ۱۱۷۰-۱۲۲۰ م. ) ریاضیدان ایتالیایی است. وی که مدتها در مشرق زمین اقامت کرده بود، آثار برخی از دانشمندان اسلامی را از آنجا به ارمغان آورد. وی برای اولین بار در اروپا علم جبر را در هندسه مورد استفاده قرار داد. در قرن پانزدهم و در قرن شانزدهم دانشمندان ایتالیایی ها در حساب عدد ، جبر و مکانیک ترقیات شایان کردند.

در اواخر قرن شانزدهم در فرانسه دانشمندی به نام فرانسوااویت ( ۱۵۴۰-۱۶۰۳م.) به پیشرفت علوم ریاضی خدمات ارزنده ای نمود.مثلثات جدید نیز حاصل زحمات اوست. او نخستین ریاضیدانی بود که برای حل مسئله ترسیم دایره…..

بسیار پیش می آید که دانش آموزان پس از تدریس یک درس ، از ما می پرسند که این درس که امروز خواندیم ،به چه درد ما می خورد؟و کجامی توانیم ازآن استفاده کنیم ؟

ریاضیات به عنوان یک درس اصلی است که داشتن درک درست از آن در آینده ی تحصیلی دانش آموزان و طبعاً پیشرفت علمی کشور نقش مهمی دارد . همچنین شامل کلیه ارتباطات ریاضی با زندگی روزمرّه ، سایر علوم و کاربردهایی در زندگی علمی آینده ی دانش آموزاست .به این ترتیب دربرنامه درسی و آموزشی ، برقرار کردن پیوند ریاضیات…..

این تحقیق در قالب یک فایل WORD بصورت آماده در ۱۰ صفحه تهیه و مرتب سازی شده که همراه با صفحه اول و فهرست مطالب می باشد و تمامی مباحث مربوط به ریاضیات و کاربرد آن را در بر گرفته است.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.