منابع و سوالات آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال روانشناسی و مشاوره

امتیاز 3.67 ( 6 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
Zip_PDF
حجم فایل
190 مگابایت
تعداد صفحه
زیاد
تعداد بازدید
25709 بازدید
رایگان
کاملترین منابع و نمونه سوالات آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال روانشناسی و مشاوره,نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون سازمان روانشناسی،آزمون سازمان روانشناسی,آزمون پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره, نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون پروانه اشتغال روانشناسی,نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون علمی حرفه ای روانشناسی,آزمون استخدامی روانشناسی,امتحان پروانه اشتغال روانشناسی,دانلود رایگان نمونه سوال آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات آزمون روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال روانشناسی و مشاوره,نمونه سوالات روانشناسی رشد آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات اخلاق حرفه ای آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات آسیب شناسی روانی کودک و بزرگسال (dsm-5) آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات تهیه و کاربرد آزمون های روانشناختی آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات روان شناسی عمومی آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات روانشناسی یادگیری آزمون نظام روانشناسی,آزمون علمی حرفه ای روانشناسی,آزمون سازمان نظام روانشناسی

کاملترین منابع و نمونه سوالات پیشنهادی

همراه با پاسخنامه

آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

راهکاری برای آمادگی جهت آزمون علمی حرفه ای اخذ پروانه اشتعال روانشناسی و مشاوره

نمونه سوالات پیشنهادی همراه با پاسخنامه + منابع مطالعاتی پیشنهادی 

بازگشت به صفحه اصلی 

آزمون علمی حرفه ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

دانلود

کاملترین منابع و نمونه سوالات آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال روانشناسی و مشاوره,نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون سازمان روانشناسی،آزمون سازمان روانشناسی,آزمون پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره, نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون پروانه اشتغال روانشناسی,نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آزمون علمی حرفه ای روانشناسی,آزمون استخدامی روانشناسی,امتحان پروانه اشتغال روانشناسی,دانلود رایگان نمونه سوال آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات آزمون روانشناسی,نمونه سوالات آزمون پروانه اشتغال روانشناسی و مشاوره,نمونه سوالات روانشناسی رشد آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات اخلاق حرفه ای آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات آسیب شناسی روانی کودک و بزرگسال (dsm-5) آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات تهیه و کاربرد آزمون های روانشناختی آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات روان شناسی عمومی آزمون سازمان روانشناسی,نمونه سوالات روانشناسی یادگیری آزمون نظام روانشناسی

محتویات بسته آموزشی آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال نظام روانشناسی و مشاوره :

پس از خرید بلافاصله می توانید کلیه فایل اختصاصی آزمون علمی حرفه ای پروانه اشتغال روانشناسی زیر را دانلود نمایید:

۱- بسته آموزشی روانشناسی رشد شامل:

ـ خلاصه کتاب روان شناسی رشد۱.

ـ خلاصه کتاب روانشناسی رشد۲ .

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روان شناسی رشد۱.

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روان شناسی رشد۲.

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روان شناسی رشد پیشرفته.

۲- بسته آموزشی روانشناسی عمومی شامل:

ـ خلاصه کتاب روانشناسی عمومی۱.

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روانشناسی عمومی۱.

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روانشناسی عمومی۲.

۳- بسته آموزشی آسیب شناسی روانی (DSM-5) شامل:

ـ خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی ( DSM-5 ) . 

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آسیب شناسی روانی ( DSM-5 ).

۴- بسته آموزشی روان شناسی یادگیری شامل:

ـ خلاصه کتاب روانشناسی یادگیری . 

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه روانشناسی یادگیری.

۵- بسته آموزشی نظریه های روان درمانی شامل:

ـ فایل آموزشی نظریه های روان درمانی . 

– نمونه سوالات همراه با پاسخنامه نظریه های روان درمانی.

۶- بسته آموزشی منابع تکمیلی شامل:

ـ خلاصه کتاب تهیه و کاربرد آزمون های روانی

ـ نمونه سوالات همراه با پاسخنامه تهیه و کاربرد آزمون های روانی

– منبع آموزشی اخلاق حرفه ای در مشاوره و روان شناسی.

برای تهیه این منابع آموزشی و نمونه سوالات و گردآوری پاسخ های آنها تلاش و وقت زیادی صرف شده و برای این تلاش قیمت ۵۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که در برابر این تلاش و مطالبی که به شما ارائه می شود قیمت ناچیزی می باشد. ارزش واقعی این بسته آموزشی به همراه منابع و کتاب های قرار داده شده در آن بالای ۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد. موارد مشابه دیده شده در وبسایت های دیگر با قیمت پایین یا کامل نبودند و یا اینکه بصورت کاملا نامرتبط با موضوع، ذر حد چند صفحه محدود و به صورت کاملا غیر کاربردی بدون منابع و سوالات بدرد بخور و کامل و گاهاً بدون پاسخنامه قرار داده شده اند و فقط ترفندی برای درآمد می باشند.

اما فایل های آموزشی و نمونه سوالاتی که در این فروشگاه برای شما قرار داده شده بصورت کاملا طبقه بندی شده و مشتمل بر تمامی مواد آزمون می باشند و به جرأت می توانیم ادعا کنیم که کامل تر از این فایل ها در هیچ وبسایت دیگری نمی توانید پیدا کنید. منابع مطالعاتی گردآوری شده، کتاب ها و تعدد سوالات بهمراه پاسخنامه دقیق و کامل می تواند راه گشای شما در این آزمون باشد. امیدوارم که با خرید و پیشنهاد این بسته آموزشی به دوستان خود ما را در مسیری که قرار گرفته ایم یاری نمایید.

ما در این بسته آموزشی برای اکثر مواد آزمون ذکر شده در بالا منابع مطالعاتی اختصاصی، خلاصه کتاب و نمونه سوالات پیشنهادی همراه با پاسخنامه قرار داده ایم تا شما با خواندن این منابع، کتاب ها و نمونه سوالات بتوانید یک چهارچوب برای مطالعه  و موفقیت در این آزمون داشته باشید.

قبل از خرید به نکات زیر توجه بفرمایید:

👈 سایت رسمی ثبت نام این آزمون منابع را بصورت کامل مشخص کرده است. ما دقیقا برای این منابع ذکر شده در سایت: کتاب، جزوه، خلاصه کتاب، نمونه سوال با جواب گردآوری کردیم و درقالب یک سری فایل PDF دسته بندی شده و عنوان بندی شده، به عنوان منابع مطالعاتی و نمونه سوالات پیشنهادی همراه با پاسخنامه خدمتتون ارائه داده ایم.

👈 این آزمون جزء آزمون های جدید هست و پیشینه ای از سوالات این آزمون در دسترس هیچ کس نیست. بنابراین تنها راه موجود استفاده از سوالات دانشگاهی و منابع دیگر، جهت ارائه نمونه سوالاتی پیشنهادی و  همخوان با منابع ذکر شده برای این آزمون است. ما با توجه به کتاب ها و منابع دیگر ذکر شده در وبسایت رسمی ثبت نام این آزمون، کتاب، جزوه، خلاصه کتاب و نمونه سوالاتی گردآوری نمودیم همراه با پاسخنامه، که بتواند راه گشای شما برای پیدا کردن یک چارچوب برای مطالعه بیشتر و موفقیت در این آزمون باشد.

👈 منابع مطالعاتی ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت اسکن باکیفیت کتاب اصلی، یا خلاصه کتاب تایپ شده، یا جزوات مربوط به منبع ذکر شده می باشند که شما عزیزان بسته به اینکه چقدر وقت برای مطالعه دارید می توانید هر کدام از آنها را مطالعه بنمایید.

👈 نمونه سوالات ارائه شده در این بسته آموزشی بصورت تألیفی یا برگرفته از بانک سوالات دانشگاهی و دیگر آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه می باشند.

👈 این فایل هابصورت PDF تهیه شده اند که در قالب یک فایل فشرده شده Zip خدمتتان ارائه می گردد.

👈 تضمین قبولی شما با مطالعات وسیعتر و تلاش بیشتر شما میسر میشود.

👈 کسب روزی حلال اولویت کار ماست. قبل از خرید به نکات ذکر شده در بالا دقت بفرمایید که انشاالله نارضایتی از سمت شما عزیزان متوجه ما نباشد.

«« لینک های دانلود تست شده فعال و سالم می باشند »»

دانلود

* جهت عضویت در سازمان بر روی لینک زیر کلیک نمایید *

ثبت نام عضویت

همچنین جهت آزمون اخذ پروانه داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه مطالب زیر پیشنهاد می گردد

ما در تمامی مراحل خرید و بعد از خرید در کنار شما خواهیم بود تا شما با خیالی آسوده بتوانید به فایل های آموزشی دست یابید و آزمون موفقی داشته باشید.

 

 

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.

 برچسب ها: