۱۲۱ نمونه کار BricsCAD- الگوهای ترسیم با BricsCAD کار و فناوری نهم با آموزش


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
بروز شده
نوع فایل
Zip
حجم فایل
6 مگابایت
تعداد صفحه
121 پروژه
دسته بندی
تعداد بازدید
3758 بازدید
۳۰/۰۰۰ تومان

۱۲۱ پروژه آماده BricsCAD-نمونه کار BricsCAD- نمونه الگوهای ترسیم بارایانه نرم افزار BricsCAD کار و فناوری نهم

ترسیم با رایانه- نمونه کارهای ترسیم با رایانه- پروژه آماده BricsCAD- نمونه کار BricsCAD کار و فناوری نهم- پروژه آماده BricsCAD کار و فناوری نهم- نرم افزار BricsCAD- نمونه الگوهای ترسیم با نرم افزار BricsCAD – پودمان ترسیم با رایانه کاروفناوری نهم- آموزش کار با نرم افزار BricsCAD-ترسیم با رایانه کلاس نهم- ترسیم با رایانه کار و فناوری کلاس نهم- ترسیم طرح با BricsCAD- چگونه با کامپیوتر الگوهای زیبا ترسیم کنیم- آموزش کار با نرم افزار BricsCAD- دانلود نرم افزار BricsCAD

بازگشت به صفحه اصلی

نمونه کار BricsCAD-نمونه الگوها ترسیم با رایانه BricsCad کاروفناوری+فایل نصبی+آموزش

پروژه آماده BricsCAD-نمونه کار BricsCAD- نمونه الگوهای ترسیم با نرم افزار BricsCAD کار و فناوری نهم شامل ۱۲۱ پروژه آماده تحویل در محیط نرم افزار BricsCAD می باشد که بصورت کامل همراه با توضیحات کامل و محل قرار دادن نام و نام خانوادگی دانش آموز ، نام معلم، نام مدرسه قرار دارد و شما عزیزان می توانید براحتی آن را در محیط نرم افزار باز کرده و ویرایش نمایید یا اینکه بدون ویرایش، چاپ، یا رایت، یا بر روی فلش زده و تحویل دهید.

این ۱۲۱ پروژه آماده BricsCAD-نمونه کار BricsCAD- نمونه الگوهای ترسیم با نرم افزار BricsCAD کار و فناوری نهم، که در محیط نرم افزار BricsCAD آماده شده اند، می تواند علاوه بر آسان سازی کار شما برای تحویل پروژه به مدرسه حالت آموزشی هم داشته باشند تا شما با روند ترسیم با رایانه در محیط نرم افزار BricsCAD نیز آشنا شوید.

این نمونه کارها شامل مثال های کتاب کار و فناوری کلاس نهم و همچنین مثال های متنوع از اشکال مختلف جهت آشنایی و آموزش دانش آموزان محترم می باشد.

علاوه بر این ۱۲۱ پروژه آماده BricsCAD-نمونه کار BricsCAD- نمونه الگوهای ترسیم با نرم افزار BricsCAD کار و فناوری نهم، خود نرم افزار BricsCAD نیز بصورت رایگان جهت استفاده شما عزیزان در این بسته قرار داده شده است و همچنین جهت توانمند سازی شما دانش آموز گرامی در جهت کار با این نرم افزار  آموزش تصویری کار با  نرم افزار BricsCAD نیز بصورت رایگان در این بسته قرار داده شده است که شما دانش آموزان گرامی می توانید از این فایل آموزشی نیز بهره ببرید و کار با نرم افزار BricsCAD را یاد بگیرید. این آموزش بصورت کامل این نرم افزار را معرفی کرده و دانش آموز را با محیط و تمامی ابزارهای این نرم افزار آشنا می کند و دانش آموزان عزیر بعد از دیدن این آموزش براحتی می توانند با این نرم افزار کار کرده و ترسیم با رایانه را انجام دهند.

 

شما بعد از خرید این بسته به صورت آنی فایل های زیر را دریافت می نمایید:

۱- یکصد و بیست و یک پروژه آماده BricsCAD- نمونه کار BricsCAD- کار و فناوری نهم 

۲- نرم افزار BricsCAD ( رایگان )    دانلود نسخه ۳۲bit      دانلود نسخه ۶۴bit

۳- آموزش تصویری BricsCAD ( رایگان )

به امید اینکه این بسته آموزشی بتواند راهگشای مشکل شما باشد.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

معرفی نرم افزار ترسیم با رایانه BricsCad کار و فناوری کلاس نهم

 نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است.

چند دلیل برای استفاده از BricsCad Platinum

  • Bricscad کاربردی کاملا ۲ بعدی و ۳ بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد.
  • Bricscad دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است.
  • سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است.
  • Bricscad دارای بیش از ۱۰۰,۰۰۰ کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از ۹۸% موارد ،رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.
  • کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعا Bricscad را انتخاب می کنند.
  • Bricscad یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

امکانات نرم افزار نقشه کشی BricsCad Platinum

  • مدلسازی پارامتری ثابت به صورت ۳ بعدی
  • موتور رندر کردن
  • پشتیبانی از صفحه آرایی پر سرعت
  • نمایش لایه ها
  • افزایش کارآیی نرم افزار در نسخه ی جدید
  • دکمه های موس قابل برنامه ریزی
  • پشتیبانی از فایل های DWG
  • مرورگر ترسیم قدرتمند

همچنین شما دوست گرامی در صورتی که نیاز به پروژه ها و نمونه کارهای آماده ترسیم با رایانه درس کار و فناوری را دارید می توانید از طریق لینک های زیر این پروژه ها را دیده و در صورت نیاز خرید و دانلود نمایید. این پروژه های و نمونه کارها با نرم افزارهای Edraw  و Draftsight آماده سازی شده اند و شما دانش آموزان عزیز می توانید این پروژه ها و نمونه کارها را دانلود کرده و با نام خودتان به معلمتان تحویل دهید. جهت مشاهده و دانلود نمونه کارهای ذکر شده از لینک های زیر استفاده نمایید:

۱۰ عدد پروژه و نمونه کارهای Edraw

پروژه ها و نمونه کارهای Draftsight

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • شما از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برای خود در  نظر گرفته اید می توانید وارد سایت شده و در پنل کابری خود تا مادام العمر فایل های خریداری شده خود را دانلود نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پیام رسان ایتا 09395397239 در ارتباط باشید.
  • منابع و نمونه سوالات موجود در فروشگاه بصورت پیشنهادی بوده و منطقا شما برای موفقیت در آزمون مد نظر باید مطالعات وسیع تری داشته باشد.
  • در صورتی که با رعایت انصاف و با ذکر علت به این نتیجه رسیدید که محصول فروخته شده به شما با توضیحات ارائه شده آن محصول منطبق نیست، طبق قوانین وجه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد.